środa, 25 marca 2015

La force de la femme, la force de la jouvence

Na początku marca w Warszawskiej restauracji „Strefa” po raz pierwszy zaprezentowano nową markę kosmetyków SHEDOR. Wydarzenie to przyciągnęło zarówno dziennikarki urodowe jak i blogerów zajmujących się tą tematyką. Marka powstała z pasji i przyjaźni. Tworzy ją młody ale prężnie działający zespół. Natomiast twarzą marki została Magda Kumorek, która już w początkowej fazie projektu rozkochała się w tych kosmetykach. Na chwilę obecną marka posiada tylko.. a może aż... trzy produkty. Energizujący nektar na dzień 25+, wzmacniający krem anti-aging dzień/noc 35+ oraz Suplement diety – odnowa komórkowa – aby pielęgnować naszą skórę nie tylko od zewnątrz ale też od środka. Produkty dostępne są w sprzedaży on-line na www.shedorparis.com. Kosmetyki SHEDOR posiadają silny ale przyjemny zapach. A o ich działaniu zapewne wkrótce Wam opowiem.



Ania wprost rozkwitła i cudownie było ją zobaczyć ponownie :) 



„Nazwę stworzyliśmy na bazie francuskiego wyrażenia je dors, które oznacza „śpię”. Sen to najlepszy przyjaciel młodości i urody, sprzyja odnowie skóry na poziomie komórkowym. Shedor działa podobnie - zwiększa możliwości regeneracyjne skóry i podtrzymuje ten efekt w ciągu dnia.”


ŻANETA JUREK, TWÓRCZYNI SHEDOR





Ze swojej strony dodam, że fonetycznie nazwa marki zbliżona jest również do j'adore oznaczające „kocham”. Czy klientki pokochają te kosmetyki? Śmiem twierdzić, że jest to całkiem prawdopodobne.







blogery :) 

Bardzo ciekawie i przyjemnie marka zaleca aplikować swój krem. Robimy to przy użyciu pędzelka dołączonego do kosmetyku. Proces aplikacji stanowi swoisty masaż odprężający, dzięki czemu codziennie możemy poczuć się jak w SPA a zabieg taki nie pochłania zbyt wiele czasu.


Michał  

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego serum dla 25+ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za młoda jestem jeszcze na takie kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja już za stara...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mnie zaciekawiłeś tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawy jak się ona rozwinie :)

      Usuń
  5. Kusza mnie te kremy ale to jedzonko tez :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania są świetne - bardzo eleganckie i przyciągające uwagę. Do tego ten krem nakładany pędzlem...jestem ciekawa takiej formy aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocja odbyła się z wielkim rozmachem :) Jeżeli kosmetyki są dobrej jakości i wyróżniają się na tle innych, to szybko podbiją rynek i uwielbienie pań.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI W TREŚCI POSTA NIE PROSZĘ O LINK NIE UMIESZCZAJ GO TAM O ILE ZALEŻY CI NA TYM ŻEBY TWÓJ KOMENTARZ ZOSTAŁ OPUBLIKOWANY.

Potrafię znaleźć Twojego bloga bez tego.