Luksja care pro MEN podstawy męskiej pielęgnacji
Mężczyzna
jaki jest każdy widzi i swoje potrzeby również i te pielęgnacyjne
ma, a jakże. Już od kilkunastu chyba lat koncerny i firmy
kosmetyczne zauważają go nawet i powoli tworzą dla niego
specyficzne produkty, ubrane zdecydowanie w męskie kolory i zapachy.
Dosłownie niedawno znana chyba każdemu polakowi LUKSJA nareszcie
dołączyła do grona tych którzy zauważyli że facet również
istnieje i chciałby używać kosmetyku tylko dla niego stworzonego,
nie koniecznie pachnącego jedwabiem, kwiatem sakury, czy konwalią
lub różą damasceńską czy inną jerychońską. Tak nadal wielu
facetów nie samodzielnie wybiera swoją pielęgnację i robią to za
nich ich kobiety bo to one trzymają naszą wspólną kasę i żądzą
zakupami, ale są też faceci, którzy sami wiedza co dla nich
najlepsze i co im potrzebne. Faceci którzy nie pachną
„ostrygą/muszelką” bo w łazience swojej kobiety sięgnęli po
pierwszy lepszy płyn do higieny intymnej - „przecież się pieni”
- to nie dla nas wymówka. My współcześni faceci wiemy czego
używać powinniśmy i dlaczego. I w końcu nas zauważają nas i
nasze potrzeby.
Luksja
dla Niego, dla Niej, dla rodziny
Marka
Luksja już od dawna bardzo często bywa w naszych domach, czy to pod
postacią żeli pod prysznic, apetycznych płynów do kąpieli czy
mydeł. Od teraz Luksja to także żele dla niego a w dodatku można
nimi umyć włosy. Choć moja czupryna tu jednak woli oddzielne
kosmetyki. Luksja care pro MEN to składniki aktywne, uniwersalność
użycia i co istotne wybór, mamy tu cztery warianty produktu.
Do
wyboru do koloru
Żel
Fresh to świeży zapach cytrusów i mentolu. Sprawdzi się on
świetnie by odzyskać energię po meczącym i ciężkim dniu, lub
gdy potrzebna jest nam maksymalna dawka orzeźwienia. Wersja Sport to
wariant dla uprawiających sport, którzy szukają skutecznego
produktu zapewniającego uczucie świeżości i czystości.
Nowoczesna formuła tego kosmetyku zawiera aktywne jony srebra,
wykorzystywane one są właśnie ze względu na ich właściwości
dezodorujące i antybakteryjne. Energy zawiera ekstrakt z guarany,
znany ze swoich właściwości pobudzających. Zdecydowanie ta
formuła zapachowa tego żelu pod prysznic to dawka odświeżającej
czystej energii na calutki dzień. Ostatni to żel Sensitive koi on
nie tylko zmysły ale nawilża dzięki aloesowi i łagodzi
podrażnienia. Wzbogacony jest też prowitaminą B5 Ma bardzo
delikatną dla skóry formułę.
Ambasadorem
nowych kosmetyków jest Michał Winiarski – znany siatkarz i Mistrz
Świata 2014. To właśnie tacy mężczyźni jak ON byli inspiracją
dla powstania nowej linii żeli pod prysznic Luksja. JA mogę
przyznać tu tylko tyle iż doskonale spisują się w łazience, a w
dodatki nie są drogie. Półlitrowa butelka kosztuje ok 10zł czy
trzeba chcieć więcej?
Michał
Moim zdaniem szkoda, że tak późno wprowadzili kolekcje dedykowaną dla mężczyzn.
OdpowiedzUsuńJak to się mówi "lepiej późno niż wcale" :)
Usuń