Logiczne, że wybieram pielęgnację
Kosmetyki
marek profesjonalnych i selektywnych to mój konik w pielęgnacji nie
od dziś. Zapewne spowodowane jest to tym, iż z wykształcenia
jestem kosmetyczką i wielokrotnie widziałem szybkość działania
oraz wysoką efektywność marek tworzących preparaty pielęgnacyjne
zarówno dla kosmetologów jak i ich klientów aby ci w zaciszach
swoich domów nie tylko pogłębiali ale i podtrzymywali efekty tego
co udało się osiągnąć na fotelu kosmetyczki. Dziś na tapetę biorę markę Dermalogica, o której wspominałem już w relacji ztargów Beauty Forum TUTAJ. Mniej więcej od dwóch miesięcy testuję
na swojej skórze dwa dość interesujące produkty. Najpierw jednak
opowiem co nieco o samej mare.
Logika
zdrowej skóry – Dermalogica
Nie
jest to bynajmniej tzw. suchar lub żenujący dowcip prowadzącego,
ani tym bardziej podchwytliwa zagadka. Z czym wam się kojarzy słowo
dermalogica? Mnie kojarzy się przede wszystkim z Facemapingiem
opracowanym przez tą wywodzącą się zza oceanu amerykańską
markę. Facemapping to unikalna metoda analizy skóry twarzy oparta
na wnikliwych badaniach prowadzonych w International Dermal
Institute. Polega ona na podzieleniu twarzy na 14 stref, których
pielęgnacja wymaga zastosowania precyzyjnie dobranych produktów.
Pozwala to na precyzyjne zdiagnozowanie określonych problemów skóry
jak i jej potrzeb. To co dla mnie istotne to to, że marka zauważa,
że działanie przeciwstarzeniowe jest istotne lecz to co
najważniejsze to nie leczenie ale przede wszystkim ochrona. I
dlatego stawia ona na przykład na fotoprotekcję gdyż przy obecnym
stanie naszej wiedzy jesteśmy już pewni, iż ochrona SPF to po
prostu konieczność. Stąd pierwszy kosmetyk, od którego
postanowiłem poznać markę to przeciwzmarszczkowy krem ochronny z
niebanalnej wielkości faktorem SPF 50.
dynamic
skin recovery spf50
Inteligenta
inwestycja w przyszłość skóry
Superskoncentrowany krem „odmładzający skórę” o intensywnym działaniu regenerującym, ujędrniającym i uelastyczniającym. Aktywnie nawilża i wygładza powierzchnię skóry chroniąc ją jednocześnie przed działaniem czynników powodujących jej starzenie.
Opakowanie
typu airless o pojemności 50ml kosztuje 309zł i możecie go nabyć w
salonach współpracujących z marką.
Moje
wrażenia
Delikatny,
cudownie pachnący lekki krem zamknięty jest w wygodnym w użyciu i
zabezpieczającym znacznie lepiej niż słoiczek opakowaniu typu
airless. Krem ma konsystencję bogatej śmietanki dzięki czemu
doskonale rozprowadza się po skórze, wręcz sunie po niej i szybko
wchłania nie pozostawiając uczucia tłustości czy białych smug
jak potrafią to robić kremy chroniące nas przed promieniowaniem
UV. W składzie znajdziemy glicerynę, olejek z drzewa różanego,
olejek różany, geranium, witaminę E, mocznik, olejek goździkowy.
To nie wszystko ale myślę, że dość dobrze obrazuje to, że skład
jest bardzo bogaty a przez to nie jest on krótki. Nie zawsze bowiem
długość składu mówi o tym, że kosmetyk jest dobry bądź
przekombinowany. Ten jednak zaskoczył mnie od pierwszego dnia.
Oczarował zapachem, w którym wyczuwam ewidentnie olejki wspomniane
wyżej. A szczególnie geranium, drewno różane oraz delikatny
aromat goździka. Po pierwszym użyciu szybko odczułem komfort i
ukojenie jaki powinien przynosić dobry krem nawilżający. Po
tygodniu skóra zaczęła wyglądać zdecydowanie gładziej i
promienniej. Jak na razie nie ma jeszcze tak mocnego słońca abym
mógł dobrze sprawdzić samą ochronę przed UV. Pewne jest jednak
to, że po całym dniu na dworze nie uzyskałem nawet cienia
zaczerwienienia od wiosennego słońca jakie potrafi się czasem
pojawić na mojej skórze. Jestem pewny, że latem chętnie do niego
wrócę.
W
szkolnej skali wystawiam mu zasłużoną ocenę bardzo dobrą.
Michał
Kuszący jest ten krem, muszę go poszukać :)
OdpowiedzUsuńpolecam bo warty posiadania
UsuńJak dla mnie bomba! Zakochałam się w tym produkcie :)
OdpowiedzUsuńzupełnie Ci się nie dziwię :) bo mam podobnie :)
UsuńKrem może i interesujący, ale cena nie na moją kieszeń, niestety :(
OdpowiedzUsuńcena nie mała, ale marka jest bardzo niszowa, a produkt naprawdę wysokiej jakości
Usuńszkoda, że taka cena :C
OdpowiedzUsuńna szczęście mają też produkty nawet sporo tańsze w ofercie - choć niższość marki i jej jakość powoduje że do tanich nie należy
Usuń