wtorek, 19 kwietnia 2016

Luksja care pro MEN podstawy męskiej pielęgnacji


Mężczyzna jaki jest każdy widzi i swoje potrzeby również i te pielęgnacyjne ma, a jakże. Już od kilkunastu chyba lat koncerny i firmy kosmetyczne zauważają go nawet i powoli tworzą dla niego specyficzne produkty, ubrane zdecydowanie w męskie kolory i zapachy. Dosłownie niedawno znana chyba każdemu polakowi LUKSJA nareszcie dołączyła do grona tych którzy zauważyli że facet również istnieje i chciałby używać kosmetyku tylko dla niego stworzonego, nie koniecznie pachnącego jedwabiem, kwiatem sakury, czy konwalią lub różą damasceńską czy inną jerychońską. Tak nadal wielu facetów nie samodzielnie wybiera swoją pielęgnację i robią to za nich ich kobiety bo to one trzymają naszą wspólną kasę i żądzą zakupami, ale są też faceci, którzy sami wiedza co dla nich najlepsze i co im potrzebne. Faceci którzy nie pachną „ostrygą/muszelką” bo w łazience swojej kobiety sięgnęli po pierwszy lepszy płyn do higieny intymnej - „przecież się pieni” - to nie dla nas wymówka. My współcześni faceci wiemy czego używać powinniśmy i dlaczego. I w końcu nas zauważają nas i nasze potrzeby.







Luksja dla Niego, dla Niej, dla rodziny

Marka Luksja już od dawna bardzo często bywa w naszych domach, czy to pod postacią żeli pod prysznic, apetycznych płynów do kąpieli czy mydeł. Od teraz Luksja to także żele dla niego a w dodatku można nimi umyć włosy. Choć moja czupryna tu jednak woli oddzielne kosmetyki. Luksja care pro MEN to składniki aktywne, uniwersalność użycia i co istotne wybór, mamy tu cztery warianty produktu.







Do wyboru do koloru

Żel Fresh to świeży zapach cytrusów i mentolu. Sprawdzi się on świetnie by odzyskać energię po meczącym i ciężkim dniu, lub gdy potrzebna jest nam maksymalna dawka orzeźwienia. Wersja Sport to wariant dla uprawiających sport, którzy szukają skutecznego produktu zapewniającego uczucie świeżości i czystości. Nowoczesna formuła tego kosmetyku zawiera aktywne jony srebra, wykorzystywane one są właśnie ze względu na ich właściwości dezodorujące i antybakteryjne. Energy zawiera ekstrakt z guarany, znany ze swoich właściwości pobudzających. Zdecydowanie ta formuła zapachowa tego żelu pod prysznic to dawka odświeżającej czystej energii na calutki dzień. Ostatni to żel Sensitive koi on nie tylko zmysły ale nawilża dzięki aloesowi i łagodzi podrażnienia. Wzbogacony jest też prowitaminą B5 Ma bardzo delikatną dla skóry formułę.





Ambasadorem nowych kosmetyków jest Michał Winiarski – znany siatkarz i Mistrz Świata 2014. To właśnie tacy mężczyźni jak ON byli inspiracją dla powstania nowej linii żeli pod prysznic Luksja. JA mogę przyznać tu tylko tyle iż doskonale spisują się w łazience, a w dodatki nie są drogie. Półlitrowa butelka kosztuje ok 10zł czy trzeba chcieć więcej?


Michał 

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem szkoda, że tak późno wprowadzili kolekcje dedykowaną dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi "lepiej późno niż wcale" :)

      Usuń

JEŻELI W TREŚCI POSTA NIE PROSZĘ O LINK NIE UMIESZCZAJ GO TAM O ILE ZALEŻY CI NA TYM ŻEBY TWÓJ KOMENTARZ ZOSTAŁ OPUBLIKOWANY.

Potrafię znaleźć Twojego bloga bez tego.